Bezoekafspraken

Bezoekafspraken

Met beslissers aan tafel


Als het om bezoekafspraken gaat, geldt voor De Verkoop Firma: kwaliteit vóór kwantiteit. Veel callcenters ‘scoren’ bezoekafspraken zonder te controleren of er sprake is van een koopintentie. Onze criteria voor kwalitatieve bezoekafspraken zijn scherp: er moet sprake zijn van een match. Anders heeft een bezoek voor u geen zin. De criteria in het kort:

  • prospects moeten enig voornemen hebben om uw product of dienst te kopen;
  • prospects moeten budget hebben en de koopbeslissing binnen afzienbare tijd willen nemen;
  • u moet bij de juiste persoon aan tafel zitten. Alleen dan heeft een bezoekafspraak zin.

Om kwalitatieve bezoekafspraken te realiseren, gaan onze telemarketeers echt het gesprek aan met uw (potentiële) klant. Natuurlijk wil een beslisser weten wat een bezoek hem oplevert. Op hun beurt vragen onze telemarketeers door of een bezoek werkelijk zin heeft. Zo’n gesprek op niveau betekent veel meer dan alleen het voorlezen van een belscript. De telemarketeers die voor u bellen, hebben zich verdiept in uw verkoopdoelstelling, product of dienst, markt en doelgroep. Hierdoor kunnen zij alle vragen van hun gesprekspartners direct beantwoorden.

Overigens: als een gesprek geen bezoekafspraak oplevert, dan in elk geval veel nuttige markinformatie. U wordt hiervan op de hoogte gehouden via onze rapportages.

Interesse? Maak een afspraak via: 010-750 3300


NEEM CONTACT OP

Neem contact op


Geïnteresseerd in effectieve telemarketing en onze uniek aanpak?
Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek of een testcampagne.

Contactgegevens


 
//]]>